reklamacja towaru zakupionego przez internet
Pytanie z dnia 19 grudnia 2018
Dzien dobry.
Moj problem polega na tym ze w piatek tj 14 grudnia otrzymałam zakupiony przez internet telewizor.Po rozpakowaniu i podłączeniu okazało sie ze jest uszkodzony.Poinformowałam o tym sprzedawce w tym samym dniu ,powiedziano mi ze dostane informacje na email co z tym dalej zrobic jednak tak sie nie stalo a kontakt sie urwał.Kiedy dzis napisałam ze chce zwrócic towar i oczekuje zwrotu pieniedzy sprzedawca powiedział ze "dobrze ale otrzymam czesc zwrotu" a nie cala kwote.
Nie wiem co mam dalej robic zeby odzyskac pieniadze lub prawidłowo działajacy telewizor.
Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.