Reklamacja towaru zakupionego w sklepie internetowym.
Pytanie z dnia 26 maja 2020
Kupiłem rzecz w sklepie internetowym. Zgłosiłem reklamację, sklep przyjął zgłoszenie i zlecił odbiór kurierowi. Towar został uszkodzony w czasie transportu i dlatego niemożliwa jest naprawa. Sklep twierdzi, że przesyłka nie została właściwie zabezpieczona i odpowiedzialność za jej stan leży po mojej stronie. Mam co do tego wątpliwości. Kto określa i rozstrzyga, czy przesyłka była właściwie zabezpieczona?
Poinformowano mnie, że sklep może zrzec się roszczeń do przesyłki i polecono mi złożenie reklamacji we własnym imieniu w firmie kurierskiej. Czy tu kończy się odpowiedzialność sklepu?
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Odpowiedzialność faktycznie ponosi w tym wypadku firma kurierska, ale za uszkodzenia których dokonała, a nie za to co było wcześniej
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.