Reklamacja transakcji przez PavPal.

Pytanie z dnia 07 grudnia 2020

Dzień dobry,

prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą i korzystam z serwisu PayPal do odbierania płatności.
Doładowałam swoje konto PayPal (konto biznesowe, z rachunku prywatnego; w sierpniu br). Pieniądze nie zostały zaksięgowane i nie wróciły na mój rachunek. Złożyłam wszystkie możliwe reklamacje, niestety nic to nie dało a firma PayPal odmówiła dalszej pomocy. Bardzo wiele osób straciło w ten sposób pieniądze (komentarze na Facebooku PayPala). Czy mogą Państwo poradzić, co jeszcze mogłabym zrobić?

Z poważaniem,
Izabela

Proszę spróbować zgłosić skargę (opisując dokładnie sytuację) do Komisji Nadzoru Finansowego.

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 grudnia 2020 11:26 Zmodyfikowano dnia: 9 grudnia 2020 11:26 Obejrzało: 241 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.