Reklamacja transakcji przez PavPal.
Pytanie z dnia 07 grudnia 2020
Dzień dobry,
prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą i korzystam z serwisu PayPal do odbierania płatności.
Doładowałam swoje konto PayPal (konto biznesowe, z rachunku prywatnego; w sierpniu br). Pieniądze nie zostały zaksięgowane i nie wróciły na mój rachunek. Złożyłam wszystkie możliwe reklamacje, niestety nic to nie dało a firma PayPal odmówiła dalszej pomocy. Bardzo wiele osób straciło w ten sposób pieniądze (komentarze na Facebooku PayPala). Czy mogą Państwo poradzić, co jeszcze mogłabym zrobić?
Z poważaniem,
Izabela
Michał Trykoszko Adwokat (Od 2018)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Trykoszko
M. Skłodowskiej-Curie 12 / 1A, 15-097 Białystok
Proszę spróbować zgłosić skargę (opisując dokładnie sytuację) do Komisji Nadzoru Finansowego.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.