reklamacja usługi

Pytanie z dnia 17 czerwca 2019

Szanowni Państwo,
Proszę o pomoc w następującej sprawie:
Piszę reklamację do sprzedawcy usługi, ponieważ usługa została źle wykonana. Wiem, że sprzedawca usługi ma 14 dni żeby odpowiedzieć na moje pismo. Uprzejmie proszę o informację na jaki paragraf mogę się powołać, żeby to zaznaczyć.

Proszę również o informację, czy istnieje jakiś przepis mówiący o tym, ze klient nie ponosi kosztów związanych z naprawą gwarancyjną,

Dzień dobry, wykonuje Pan/i uprawnienia wynikające z gwarancji czy rękojmi? Otrzymał/a Pan/i dokument gwarancyjny? O jaką usługę chodzi? Zgodnie z art. 580 § 1 i 2 k.c. gwarant jest obowiązany wykonać swoje obowiązki w terminie określonym w treści oświadczenia gwarancyjnego, a gdy go nie określono - niezwłocznie, ale nie później niż w terminie czternastu dni, licząc od dnia dostarczenia rzeczy przez uprawnionego z gwarancji, oraz dostarczyć mu rzecz na swój koszt do miejsca wskazanego w gwarancji lub do miejsca, w którym rzecz została wydana przy udzieleniu gwarancji, chyba że z okoliczności wynika, iż wada powinna być usunięta w miejscu, w którym rzecz znajdowała się w chwili ujawnienia wady. Obowiązki gwaranta mogą w szczególności polegać na zwrocie zapłaconej ceny, wymianie rzeczy bądź jej naprawie oraz zapewnieniu innych usług. (art. 577 § 2 k.c). Z poważaniem radca prawny Patrycjusz Miłaszewicz.

Odpowiedź nr 1 z dnia 17 czerwca 2019 21:59 Zmodyfikowano dnia: 17 czerwca 2019 21:59 Obejrzało: 261 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.