reklamacja usługi
Pytanie z dnia 17 czerwca 2019
Szanowni Państwo,
Proszę o pomoc w następującej sprawie:
Piszę reklamację do sprzedawcy usługi, ponieważ usługa została źle wykonana. Wiem, że sprzedawca usługi ma 14 dni żeby odpowiedzieć na moje pismo. Uprzejmie proszę o informację na jaki paragraf mogę się powołać, żeby to zaznaczyć.
Proszę również o informację, czy istnieje jakiś przepis mówiący o tym, ze klient nie ponosi kosztów związanych z naprawą gwarancyjną,
Patrycjusz Miłaszewicz Radca prawny (Od 2016)
Kancelaria Radcy Prawnego Patrycjusz Miłaszewicz
Plac Bolesława Chrobrego 13/2, 56-200 Góra
Dzień dobry, wykonuje Pan/i uprawnienia wynikające z gwarancji czy rękojmi? Otrzymał/a Pan/i dokument gwarancyjny? O jaką usługę chodzi? Zgodnie z art. 580 § 1 i 2 k.c. gwarant jest obowiązany wykonać swoje obowiązki w terminie określonym w treści oświadczenia gwarancyjnego, a gdy go nie określono - niezwłocznie, ale nie później niż w terminie czternastu dni, licząc od dnia dostarczenia rzeczy przez uprawnionego z gwarancji, oraz dostarczyć mu rzecz na swój koszt do miejsca wskazanego w gwarancji lub do miejsca, w którym rzecz została wydana przy udzieleniu gwarancji, chyba że z okoliczności wynika, iż wada powinna być usunięta w miejscu, w którym rzecz znajdowała się w chwili ujawnienia wady. Obowiązki gwaranta mogą w szczególności polegać na zwrocie zapłaconej ceny, wymianie rzeczy bądź jej naprawie oraz zapewnieniu innych usług. (art. 577 § 2 k.c). Z poważaniem radca prawny Patrycjusz Miłaszewicz.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.