Reklamacja usługi.
Pytanie z dnia 18 grudnia 2020
Pracuję w serwisie. Klient zamiejscowy zgłosił reklamację na usługę, zaproponowałam odbiór kurierem na nasz koszt, ale klient się uparł, że zamówi usługę pakowania, bo mu się nie chce samemu pakować i wysyłkę we własnym zakresie, której kosztami nas obciąży. Czy ma do tego prawo?
Marek Jaroch Adwokat (Od 2019)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Marek Jaroch
Krakowska 5/602, 15-875 Białystok
Szanowny/a Panie/i, ustawa o prawach konsumenta nakłada na przedsiębiorcę obowiązek zwrotu kosztów dostarczenia rzeczy konsumentowi do wysokości najtańszej z oferowanych przez siebie opcji przesyłki. Jeżeli taka oferta nie przewiduje opcji pakowania, nie ma obowiązku uwzględniania tego kosztu przy zwrocie konsumentowi. z wyrazami szacunku, adw. Marek Jaroch
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.