reklamacja usługi
Pytanie z dnia 03 lipca 2019
Kupiłam oprawki okularowe i zaniosłam do optyka, gdzie kiedyś robiłam już okulary. Poprosiłam o takie same szkła jak poprzednio. Mieli wszystko w komputerze, sprawdziłam z danymi na recepcie. Zgadzało się. Jednak po odebraniu ich okazało się , że źle przez nie widzę. Cisna gałki, oczy są czerwone, bolą aż skronie i głową. Poprosiłam o sprawdzenie czy nie ma pomyłki. Nie było. Nie jestem w stanie wytrzymać w tych okularach 5 minut. Co mogę zrobić? Wszystko jest jak w poprzednich, oprawki tez podobne. Nie stać mnie na nowe, a poza tym jakie? Skoro te wg starych idealnie dobranych. Nawet reklamacji nie mogę zgłosić bo przecież wszystko dobrze, tyle że oczy w nich ściska i bolą, a to nie podlega reklamacji. Jest jakieś wyjście?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.