Reklamacja usługi.

Pytanie z dnia 21 sierpnia 2020

Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą, zajmuję się renowacją wanien(nakładanie powłok) i mam problem z reklamacją klienta, który nie stosował się do zaleceń pielęgnacji wanny, oraz zgłosił moje niedociągnięcia po 15 miesiącach od ich zauważenia. Klient korzysta z mojej gwarancji, nie z rękojmi.

Dzień dobry, a jakie ma Pan pytanie ? Aby można było cokolwiek doradzić, trzeba się zapoznać z dokumentem gwarancyjnym. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 sierpnia 2020 14:51 Zmodyfikowano dnia: 21 sierpnia 2020 14:51 Obejrzało: 265 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.