reklamacja usługi bankowej
Pytanie z dnia 18 marca 2019
Witam, jestem nękana smsami przez Bank, właściwie przychodzą mi powiadomienia sms o dokonywanych płatnościach internetowych,bądź kartą płatniczą.Dodam,że nigdy nie byłam ich klientem.Złożyłam reklamację w Banku,przysłali mi odpowiedź, iż nie odnotowali żadnej wiadomości wysłanej na mój numer i w bazie klientów nie identyfikują wskazanego numeru telefonu. Tyle,że wiadomości ciągle przychodzą. Co mam dalej zrobić? Przecież takie dane są poufne i przychodzą do osoby trzeciej,a nie ma możliwości ich zablokowania. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, a czy do wezwania do banku załączyła Pani zrzuty tych wiadomości ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.