reklamacja usługi bankowej

Pytanie z dnia 18 marca 2019

Witam, jestem nękana smsami przez Bank, właściwie przychodzą mi powiadomienia sms o dokonywanych płatnościach internetowych,bądź kartą płatniczą.Dodam,że nigdy nie byłam ich klientem.Złożyłam reklamację w Banku,przysłali mi odpowiedź, iż nie odnotowali żadnej wiadomości wysłanej na mój numer i w bazie klientów nie identyfikują wskazanego numeru telefonu. Tyle,że wiadomości ciągle przychodzą. Co mam dalej zrobić? Przecież takie dane są poufne i przychodzą do osoby trzeciej,a nie ma możliwości ich zablokowania. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź.

Dzień dobry, a czy do wezwania do banku załączyła Pani zrzuty tych wiadomości ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 marca 2019 13:57 Zmodyfikowano dnia: 19 marca 2019 13:57 Obejrzało: 482 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.