Reklamacja usługi bankowej
Pytanie z dnia 26 września 2019
Witam. 2 sierpnia br bankomat zepsul się podczas wyplacania gotówki. Zlozylam reklamacje 5 sierpnia. Bank mnie poinformowal od 15 dniach roboczych czekania na zwrot. 27 sierpnia zasugerowal przedluzenie do 35 dni roboczych z racji weryfikacji. Od tamtej pory nie mam zadnych informacji z banku ani na moje maile ani na pismo, sporzadzone z Rzecznikiem Praw Konsumenta. Bank wydluzyl okres.oczekiwania, czego dowiedzialam sie dopiero, jak poszlam do banku z zapytaniem o tok mojej sprawy a ja nie wiem nic o niczym bo ani w banku ani na mailu nikt nie chce mi udzielić odpowiedzi. Wysylalam wiele.wiadomosci do Warszawy, w oddziale banku wyslane byky trzy ponaglenia. Bank tak moze mi nie oddac pieniędzy nie informowac mnie o niczym? Dziękuję
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.