Reklamacja usługi bankowej

Pytanie z dnia 26 września 2019

Witam. 2 sierpnia br bankomat zepsul się podczas wyplacania gotówki. Zlozylam reklamacje 5 sierpnia. Bank mnie poinformowal od 15 dniach roboczych czekania na zwrot. 27 sierpnia zasugerowal przedluzenie do 35 dni roboczych z racji weryfikacji. Od tamtej pory nie mam zadnych informacji z banku ani na moje maile ani na pismo, sporzadzone z Rzecznikiem Praw Konsumenta. Bank wydluzyl okres.oczekiwania, czego dowiedzialam sie dopiero, jak poszlam do banku z zapytaniem o tok mojej sprawy a ja nie wiem nic o niczym bo ani w banku ani na mailu nikt nie chce mi udzielić odpowiedzi. Wysylalam wiele.wiadomosci do Warszawy, w oddziale banku wyslane byky trzy ponaglenia. Bank tak moze mi nie oddac pieniędzy nie informowac mnie o niczym? Dziękuję

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.