Reklamacja usługi bez montażu.

Pytanie z dnia 06 lutego 2022

Dzień dobry, klient zakupił na firmę kaseton bez usługi montażu. Po 6 miesiącach składa reklamację. Czy sprzedawca ma obowiązek pokryć koszty demontażu i ponownego montażu kasetonu?

Dzień dobry Pani/Panu, W odpowiedzi na zapytanie uprzejmie zawiadamiam, że co do zasady sprzedawca nie ma obowiązku pokrycia kosztów demontażu i ponownego montażu kasetonu. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień, tel. 728 382 525, e-mail: poczta@adwokat-katowice.com.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 7 lutego 2022 11:27 Zmodyfikowano dnia: 7 lutego 2022 11:27 Obejrzało: 334 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Sz.P Nie - klient powinien sam zdemontować oraz ponownie zamontować kaseton, skoro nie wykupił usługi z montażem. Istnieje opcja odpłatnego demontażu na życzenie klienta. z poważaniem : adw Janusz Sawicki

Odpowiedź nr 2 z dnia 7 lutego 2022 11:59 Zmodyfikowano dnia: 7 lutego 2022 11:59 Obejrzało: 334 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.