Reklamacja usługi bez montażu.
Pytanie z dnia 06 lutego 2022
Dzień dobry, klient zakupił na firmę kaseton bez usługi montażu. Po 6 miesiącach składa reklamację. Czy sprzedawca ma obowiązek pokryć koszty demontażu i ponownego montażu kasetonu?
Agnieszka Kwapień Adwokat (Od 2010)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Kwapień
Tadeusza Kościuszki 56/2, 40-047 Katowice
Dzień dobry Pani/Panu, W odpowiedzi na zapytanie uprzejmie zawiadamiam, że co do zasady sprzedawca nie ma obowiązku pokrycia kosztów demontażu i ponownego montażu kasetonu. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień, tel. 728 382 525, e-mail: poczta@adwokat-katowice.com.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Janusz Sawicki Adwokat (Od 1985)
Sawicki&Sawicki Adwokaci i Radcy Prawni SP
Jana Kasprowicza 20/3, 31-523 Kraków
Sz.P Nie - klient powinien sam zdemontować oraz ponownie zamontować kaseton, skoro nie wykupił usługi z montażem. Istnieje opcja odpłatnego demontażu na życzenie klienta. z poważaniem : adw Janusz Sawicki
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.