reklamacja usługi fryzjerskiej
Pytanie z dnia 31 lipca 2019
Prowadzę salon fryzjerski. Zgłosiła się do salonu klientka na metamorfozę. W trakcie rozjaśniania, włosy stały się zielone co jest możliwe tylko jeśli wcześniej był nakładany produkt w postaci henny lub na bazie henny lub inną nieznana nam koloryzacja. Przed usługa klientka nie zgłosiła tego mimo długiej konsultacji. Po naszej usłudze zieleń znikła jedna po tygodniu po umyciu włosów zieleń znowu się pojawiła. Teraz klientka reklamuje nasze usługi. Czy należy uwzględnić ją i na koszt salonu poprawić usługę mimo że klientka zataila istotne informacje przed usługa - trzech Stylistów konsultowalo klientke. Proszę o pomoc w tej sprawie. Straciliśmy dla tej klientki 6 godz z uwagi na to zatajenie a teraz klientka nas oskarża za swoje zapomnienie...
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.