Reklamacja usługi fryzjerskiej.
Pytanie z dnia 15 września 2020
Usluga fryzjerska mianowicie warkoczyki afrykańskie została źle przeprowadzona. Fryzjerka która mi je zaplotła mnie ignoruje, wyswietla wiadomosci na oficjalnej stronie i nie odpisuję. Straciłam ponad połowę moich naturalnych włosów, warkoczyki odpadały zaraz przy odrostach. Mam zdjęcia, nagrania, że usluga została wykonana niepoprawnie. Usluga kosztowała 500złotych, nie dostałam paragonu. Co mogę w takiej sytuacji zrobić? Chciałabym ubiegać się o zwrot kosztów oraz odszkodowanie ponieważ muszę dużo inwestować w odbudowę włosów lecz fryzjerka nie chce ze mną rozmawiać
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.