Reklamacja usługi krawieckiej.

Pytanie z dnia 18 marca 2020

Prowadzę zakład krawiecki, wg klientki uszyłam za krótką firankę. Poprawiłam a mimo to klientka chce zwrotu pieniędzy za firankę (nie posiada paragonu) argumentując, że wg niej nie umiem szyć. Czy jestem jej cokolwiek winna, jeśli firanka jest poprawiona i nie ma śladu po poprawce?

Nie, nie musi Pani zwracać pieniędzy jeśli usunęła Pani wadę, o tym mówią przepisy kodeksu cywilnego dotyczące rękojmi. W razie potrzeby proszę o kontakt telefoniczny (694 903 756) lub mail (michal@burtowy.pl).

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 marca 2020 19:27 Zmodyfikowano dnia: 18 marca 2020 19:27 Obejrzało: 485 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

W mojej ocenie dzieło zostało prawidłowo wykonane i poprawione, zwrot się na należy.

Odpowiedź nr 2 z dnia 23 marca 2020 15:54 Zmodyfikowano dnia: 23 marca 2020 15:55 Obejrzało: 469 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.