Reklamacja usługi krawieckiej.
Pytanie z dnia 20 lipca 2023
Prowadzę firmę świadczącą usługi krawieckie. Jakiś czas temu klientka przyniosła materiał na zasłony. Odebrała je we wtorek rano, w czwartek około południa przyszła z reklamacją, polegająca na tym, że tkanina była poplamiona. Jestem absolutnie pewna, że plam nie było, kiedy je odbierała. Jak mogę się bronić? Zagroziła że pójdzie do UOKiK i na policję...
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, takie „wady” klientka powinna zgłosić w chwili odbioru. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.