Reklamacja usługi krawieckiej.

Pytanie z dnia 20 lipca 2023

Prowadzę firmę świadczącą usługi krawieckie. Jakiś czas temu klientka przyniosła materiał na zasłony. Odebrała je we wtorek rano, w czwartek około południa przyszła z reklamacją, polegająca na tym, że tkanina była poplamiona. Jestem absolutnie pewna, że plam nie było, kiedy je odbierała. Jak mogę się bronić? Zagroziła że pójdzie do UOKiK i na policję...

Dzień dobry, takie „wady” klientka powinna zgłosić w chwili odbioru. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 lipca 2023 10:29 Zmodyfikowano dnia: 21 lipca 2023 10:29 Obejrzało: 102 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.