Reklamacja usługi kurierskiej.
Pytanie z dnia 16 stycznia 2020
Dzień dobry,
Pracuje w firmie kurierskiej i ostatnio mialem niecodzienne zdarzenie. 25 września 2019r. na jedną z ulic doręczyłem przesyłkę na adres gdzie wcześniej z reguły od stycznia 2 razy w tygodniu przychodziły przesyłki. Na tyle zaufałem klientowi że przesyłki podpisywałem swoim nazwiskiem aby zaoszczędzić czas patrząc na podwójną normę pracy dla jednego człowieka. Na wysokości miesiąca grudnia nadawca kwestionował doręczenie jak i odbiorca iż ta przesyłka fizycznie nie trafiła do odbiorcy. Jest dla mnie nie zrozumiałe że dopiero po takim cAise od daty doręczenia, nagle odbiorca tej przesyłki nie posiada. Jakie kroki mogę podjąć dalej w w/w sytuacji?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, Pan ? Przede wszystkim skorzystać z pomocy miejscowego adwokata, gdyż bez wątpienia grozi Panu odpowiedzialność karna. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.