Reklamacja usługi kurierskiej.

Pytanie z dnia 16 stycznia 2020

Dzień dobry,

Pracuje w firmie kurierskiej i ostatnio mialem niecodzienne zdarzenie. 25 września 2019r. na jedną z ulic doręczyłem przesyłkę na adres gdzie wcześniej z reguły od stycznia 2 razy w tygodniu przychodziły przesyłki. Na tyle zaufałem klientowi że przesyłki podpisywałem swoim nazwiskiem aby zaoszczędzić czas patrząc na podwójną normę pracy dla jednego człowieka. Na wysokości miesiąca grudnia nadawca kwestionował doręczenie jak i odbiorca iż ta przesyłka fizycznie nie trafiła do odbiorcy. Jest dla mnie nie zrozumiałe że dopiero po takim cAise od daty doręczenia, nagle odbiorca tej przesyłki nie posiada. Jakie kroki mogę podjąć dalej w w/w sytuacji?

Dzień dobry, Pan ? Przede wszystkim skorzystać z pomocy miejscowego adwokata, gdyż bez wątpienia grozi Panu odpowiedzialność karna. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 stycznia 2020 15:08 Zmodyfikowano dnia: 16 stycznia 2020 15:08 Obejrzało: 285 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.