Reklamacja usługi stomatologicznej.

Pytanie z dnia 15 listopada 2020

Witam mam problem związaną z usługi stomatologicznej, otoz sraciłam gòrną jedynkę zęba poszłam na wizyte do Pani stomatolog Pani doktor zaproponowała mi protezkę częściowa elastyczną jedynki i 3 ubytkòw z tyłu.koszt tej protezy wyceniła na 1500zl.wyznaczyła kolejną wizytę po czym pobrała wycisk na miejscu odrazu Pani doktor zapłaciłam gotòwką Pani doktor nie wydała mi paragonu z kasy. Na nastepnej wizycie byla przymiarka za tydz odbior protezy, kiedy ja mi zalozyla odrazu poczułam bol i dyskomfort Pani na miejscu mi ja piłowała kazala w domu pochodzic przyzwyczajac się, Niestety proteza nadal sprawiała bol estetycznie zle wyglądala ząb jedynki za gruby przerwa między zębami dziąsło sztuczne krzywe kolorem wyròziało się podniebienie za grube nie moglam jesc rozmawiac brak smaku jedzenia. Poszłam spowroterm Pani doktor odmòwiła mi korekty twierdząc ze jest wykonaba w sposob wlasciwy nic mi nie moze zrobic bo proteza strzeli, zażądam reklamacji i paragonu oraz oswiadczenia gwarancyjnego na proteze Pani twierdzi ze takiego oswiadczenia prywatnie nie ma obowiązku mi wydawac a jezeli składam reklamacjie to paragonu rowniez, i ze spiszemy rezygnacje ale wyplaci mi czesc 700zl bo juz opłaciła technika. Co mam robic w takuej sytuacji i jak odzyskać całą sumę ja juz nie chce zadnej korekty i usług ze strony tej Pani z poważaniem

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.