Reklamacja usługi w orange.
Pytanie z dnia 31 marca 2020
Dzień dobry, ostatnio firma Orange pomyliła się przy wystawianiu faktury za usługi, po złożeniu reklamacji otrzymałem informacje, żeby opłacić tą błędną fakturę, a kolejna zostanie pomniejszona o różnicę. Nie zgodziłem się, bo nie zamierzam płacić za złą fakturę. Ostatecznie otrzymałem wiadomość, że mogę przelać tyle ile powinna wynosić faktura, ale przy następnej pamiętać, że jest zmniejszona o różnice, czy to jest w ogóle normalne, że oni wystawiają sobie złe faktury, a ja mam płacić im inną sumę niż ta na fakturze? Czy domagać się poprawki, która według nich jest niemożliwa? Jeśli tak to czym to argumentować?
Dzień dobry zasady rozliczeń i reklamacji są ustalane w umowie z operatorem. W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com
Podziękowałeś prawnikowi
Barbara Krechowiecka Adwokat (Od 2012)
Kancelaria Adwokacka adwokat Barbara Krechowiecka
Wrocławska 24, 58-200 Dzierżoniów
Ale jaki jest problem, skoro poinformowali ze można zapłacić prawidłowy abonament. Proszę zapłacić a kolejna faktura będzie skorygowania. Skoro ma Pan od nich na piśmie taki stan to skorygują.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.