Reklamacja usługi w orange.

Pytanie z dnia 31 marca 2020

Dzień dobry, ostatnio firma Orange pomyliła się przy wystawianiu faktury za usługi, po złożeniu reklamacji otrzymałem informacje, żeby opłacić tą błędną fakturę, a kolejna zostanie pomniejszona o różnicę. Nie zgodziłem się, bo nie zamierzam płacić za złą fakturę. Ostatecznie otrzymałem wiadomość, że mogę przelać tyle ile powinna wynosić faktura, ale przy następnej pamiętać, że jest zmniejszona o różnice, czy to jest w ogóle normalne, że oni wystawiają sobie złe faktury, a ja mam płacić im inną sumę niż ta na fakturze? Czy domagać się poprawki, która według nich jest niemożliwa? Jeśli tak to czym to argumentować?

Dzień dobry zasady rozliczeń i reklamacji są ustalane w umowie z operatorem. W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 kwietnia 2020 14:36 Zmodyfikowano dnia: 1 kwietnia 2020 14:36 Obejrzało: 309 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Ale jaki jest problem, skoro poinformowali ze można zapłacić prawidłowy abonament. Proszę zapłacić a kolejna faktura będzie skorygowania. Skoro ma Pan od nich na piśmie taki stan to skorygują.

Odpowiedź nr 2 z dnia 1 kwietnia 2020 18:48 Zmodyfikowano dnia: 1 kwietnia 2020 18:48 Obejrzało: 305 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.