Reklamacja usługi warsztatu samochodowego.

Pytanie z dnia 18 lutego 2020

Witam
Prowadzimy warsztat samochodowy. Klient zgłosił się z usterką wspomagania. Po weryfikacji określiliśmy awarie. Klient zgodził się na naprawę. Jak to w mechanice czasami wychodzą różne rzeczy. Poza tym, ze do regeneracja była maglownica która ciekła, bardzo słabo wspomagała pompa. Oddaliśmy pompę do regeneracji w innym warsztacie. Po zamontowaniu okazało się, ze nadal ona nie działa. Wykluczyliśmy wszystkie ewentualności naszej pomyłki. Zgłosiliśmy usterkę do firmy regenerującej pompę, jednak idą w zaparte, ze pompa wspomagania jest dobrze zregenerowana. Wspomaganie zanika co jakiś czas. Nie jesteśmy w 100% pewni tej pompy. Zaproponowaliśmy zwrot kosztów regeneracji pompy, by klient mógł zamontować sobie oryginalną z ASO bo tylko taka jest dostępna a przede wszystkim pewna. Zapiera się ze chce sprawny samochód, mimo ze my nie mamy wpływu na przeprowadzona regenerację z innego warsztatu. Jakie mamy prawa w takim przypadku ? Bardzo proszę o poradę jak powinnismy postąpić w takim przypadku. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

--

Dzień dobry zlecając naprawę innemu warsztatowi, odpowiadają Państwo za wykonaną przez nich pracę. W razie dalszych pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu. Z poważaniem r.pr.A.Pietrzykowska

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 lutego 2020 09:53 Zmodyfikowano dnia: 18 lutego 2020 09:53 Obejrzało: 356 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.