Reklamacja usługi wykonania bramy wjazdowej.

Pytanie z dnia 09 grudnia 2020

Zleciłam wykonanie bramy wjazdowej, wpłaciłam zaliczkę 7,500 resztę po zakończeniu prac, w umowie zapisane jest 21 dni na wykonanie tej usługi, niestety trwa to już 4 miesiące, pan niestety cały czas nie dotrzymywał dat terminów, nie odbierał telef. Nie reagował na wiadomości, praca Spartaczona, i nie zostały dokończona, nie został zrobiony protokół zdawczo odbiorczy, i nie został ustalony do teraz i nie było mowy o terminie. Aktualnie dostałam fakture do zapłacenia, pan mnie straszy windykacja i sądem, wypisują mi wiadomości i nie wiem co mam robić, nie zgadzam się z tym co oni uważają

Dzień dobry, co to znaczy, że "praca spartaczona i nie została dokończona" ? Proszę dokładnie opisać stan faktyczny. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 10 grudnia 2020 11:07 Zmodyfikowano dnia: 10 grudnia 2020 11:07 Obejrzało: 438 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry A czy posiada Pan umowę na wykonanie tej bramy? Pozdrawiam M. Petecka

Odpowiedź nr 2 z dnia 10 grudnia 2020 11:16 Zmodyfikowano dnia: 10 grudnia 2020 11:16 Obejrzało: 437 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.