reklamacja usługi,umowa z Cyfrowym Polsatem
Pytanie z dnia 30 stycznia 2019
Witam. Przedluzając umowę z cyfrowym polsatem w punkcie plusa Pani ktora mnie obsługiwała zaznaczyła gorszy pakiet niż miałem. Do błędu się przyznała i napisała prośbę do cyfrowego polsatu o anulowanie umowy aby móc podpisać ze mną drugą na takich warunkach jak wcześniej miałem. Cyfrowy polsat napisał odmowę reklamacji, podając za powód to że widziałem co podpisuję. To że to nie mój błąd a Pani która się pomyliła mam na piśmie. C w tej sprawie mogę zrobić???Dodam że reklamacja była wysłana 2 stycznia i do dziś nie dostałem na nią odpowiedzi na piśmie tylko przez telefon.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, w takiej sytuacji można rozważyć uchylenie się od skutków prawnych oświadczenia złożonego pod wpływem błędu. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.