reklamacja usługi,umowa z Cyfrowym Polsatem

Pytanie z dnia 30 stycznia 2019

Witam. Przedluzając umowę z cyfrowym polsatem w punkcie plusa Pani ktora mnie obsługiwała zaznaczyła gorszy pakiet niż miałem. Do błędu się przyznała i napisała prośbę do cyfrowego polsatu o anulowanie umowy aby móc podpisać ze mną drugą na takich warunkach jak wcześniej miałem. Cyfrowy polsat napisał odmowę reklamacji, podając za powód to że widziałem co podpisuję. To że to nie mój błąd a Pani która się pomyliła mam na piśmie. C w tej sprawie mogę zrobić???Dodam że reklamacja była wysłana 2 stycznia i do dziś nie dostałem na nią odpowiedzi na piśmie tylko przez telefon.

Dzień dobry, w takiej sytuacji można rozważyć uchylenie się od skutków prawnych oświadczenia złożonego pod wpływem błędu. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 lutego 2019 07:13 Zmodyfikowano dnia: 1 lutego 2019 07:13 Obejrzało: 494 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.