Reklamacja uszkodzonego towaru

Pytanie z dnia 01 sierpnia 2020

Witam, piszę do państwa ponieważ zamówiłem ostaio amplituner z lombardu na portalu aukcyjnym, poprosiłem w wiadomości o staranne zapakowanie przedmiotu przed uszkodzeniami w transporcie, amplituner otrzymałem, nie było mnie w domu więc amplituner odebrała teściowa, po powrocie z pracy otworzyłem paczkę, pierwsze co rzuciło mi się w oczy to pilot leżący luzem nie zapakowany w folię bąbelkową na górze amplitunera, wzięłem go do ręki i zauważyłem pęknięcie następnie po rozpakowaniu amplitunera z foli zauważyłem wgniecenie powstałe w tym miejscu co leżał pilot, napisałem do lombardu w którym go zamówiłem oraz wysłałem zdjęcia uszkodzeń. Odpisano mi czy otwierałem paczkę przy kurierze napisaniem że nie ponieważ byłem w pracy, dostałem odpowiedź że paczka była starannie zapakowana a oni nie odpowiadają za firmę kurierską, skoro tak by było nie doszło by do uszkodzeń, nie było opcji ostrożnie, jak rozwiązać ten problem, pozdrawiam Damian

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.