Reklamacja uszkodzonej kanapy.

Pytanie z dnia 14 września 2021

Kupiłam kanapę w sklepie z meblami. Kanapa przyszla uszkodzona(pozaciagany materiał.) Zgłosiłam wadę w sklepie. Uzyskałam informacje ze zostala zgloszona do producenta. Czego moge wymagać od firmy produkującej kanapę?

Dzień dobry, jakie żądanie zgłosiła Pani w sklepie? Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 września 2021 17:25 Zmodyfikowano dnia: 14 września 2021 17:25 Obejrzało: 324 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, wobec producenta nie ma Pani roszczeń tyko wobec sklepu który wadliwą kanapę Panie wydał - przepisy o rękojmi przy sprzedaży dotyczą relacji sprzedawca-kupujący, a nie kupujący - producent. Pozdrawiam,

Odpowiedź nr 2 z dnia 16 września 2021 08:58 Zmodyfikowano dnia: 16 września 2021 08:58 Obejrzało: 318 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.