Reklamacja uszkodzonej kanapy.
Pytanie z dnia 14 września 2021
Kupiłam kanapę w sklepie z meblami. Kanapa przyszla uszkodzona(pozaciagany materiał.) Zgłosiłam wadę w sklepie. Uzyskałam informacje ze zostala zgloszona do producenta. Czego moge wymagać od firmy produkującej kanapę?
Dzień dobry, jakie żądanie zgłosiła Pani w sklepie? Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.
Podziękowałeś prawnikowi
Maciej Podgórski Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Maciej Podgórski
Królewska 2/318, Kraków
Dzień dobry, wobec producenta nie ma Pani roszczeń tyko wobec sklepu który wadliwą kanapę Panie wydał - przepisy o rękojmi przy sprzedaży dotyczą relacji sprzedawca-kupujący, a nie kupujący - producent. Pozdrawiam,
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.