reklamacja uszkodzonych szafek kuchennych

Pytanie z dnia 02 marca 2019

Dzień dobry. Mam problem z jedną z firm zajmujących się sprzedażą gotowych szafek kuchennych. Otóż zamówiłam cały komplet szafek, które zostały dostarczone (opakowanie w stanie idealnym bez uszkodzeń że strony przewoźnika) do samodzielnego montażu. Po otworzeniu każdego z kartonów stwierdzono ewidentne uszkodzenia dwóch frontów szafek oraz tzw pleckow od szafki. Reklamację uznano i przesłano ww. Elelmenty ponownie. Otóż znów historia się powtarza. Kurier dostarczył elementy. Stan opakowań b. Dobry. Natomiast w środku jeden z frontów był pękniety. Firma usiłuje wmówić uszkodzenie z mojej strony i reklamację odrzuca. Zaproponowali ponowny zakup tej szafki z 70% upustem. Natomiast koszt transportu po mojej stornie. A koszt transportu wynosi 170 zł. Sprzedawca napisał w mailu ze pokryje koszty przesyłki. Natomiast ja muszę zapłacić za kolejną szafkę po rabacie 40 zł. PIeniądze nie są duże, ale sam fakt, że po raz kolejny muszę kupować szafkę, która dostałam uszkodzona i której sama nie uszkodzilam.Co mogę zrobić?

Witam, w przypadku mebli, jak i każdej innej przesyłki, należy zawsze sprawdzać dostarczony towar w obecności kuriera. Wydaje się, że koszt 40 zł jest niewielką ceną za błąd. Trudno z taką kwotą chodzić do sądu.

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 marca 2019 00:54 Zmodyfikowano dnia: 5 marca 2019 00:54 Obejrzało: 241 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.