reklamacja uszkodzonych szafek kuchennych
Pytanie z dnia 02 marca 2019
Dzień dobry. Mam problem z jedną z firm zajmujących się sprzedażą gotowych szafek kuchennych. Otóż zamówiłam cały komplet szafek, które zostały dostarczone (opakowanie w stanie idealnym bez uszkodzeń że strony przewoźnika) do samodzielnego montażu. Po otworzeniu każdego z kartonów stwierdzono ewidentne uszkodzenia dwóch frontów szafek oraz tzw pleckow od szafki. Reklamację uznano i przesłano ww. Elelmenty ponownie. Otóż znów historia się powtarza. Kurier dostarczył elementy. Stan opakowań b. Dobry. Natomiast w środku jeden z frontów był pękniety. Firma usiłuje wmówić uszkodzenie z mojej strony i reklamację odrzuca. Zaproponowali ponowny zakup tej szafki z 70% upustem. Natomiast koszt transportu po mojej stornie. A koszt transportu wynosi 170 zł. Sprzedawca napisał w mailu ze pokryje koszty przesyłki. Natomiast ja muszę zapłacić za kolejną szafkę po rabacie 40 zł. PIeniądze nie są duże, ale sam fakt, że po raz kolejny muszę kupować szafkę, która dostałam uszkodzona i której sama nie uszkodzilam.Co mogę zrobić?
Tomasz Zabiełło Radca prawny
Tomasz Zabiełlo Kancelaria Radcowska Sp.k.
Al.Niepodległości 235/237/71, 02-009 Warszawa
Witam, w przypadku mebli, jak i każdej innej przesyłki, należy zawsze sprawdzać dostarczony towar w obecności kuriera. Wydaje się, że koszt 40 zł jest niewielką ceną za błąd. Trudno z taką kwotą chodzić do sądu.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.