Reklamacja używanego sprzętu.
Pytanie z dnia 10 marca 2020
Dzień dobry. Zakupiłam używany sprzęt AGD z dostawą w komisie prowadzącym działalność gospodarczą. Niestety sprzęt był niesprawny i złożyłam reklamacje poprzez maila. Sprzęt został odebrany i zamieniony na inny, ale z niższej półki cenowej oraz w bardzo zniszczone stanie. Złożyłam ponownie reklamacje i dzwoniłam, ale nie udało mi się nawiązać żadnego kontaktu z firmą. Wysłałam wezwanie do zapłaty i dalej nic. Sprzęt czeka na odbiór przez tamtą firmę. Ale w żaden sposób nie odpowiedzieli na moje wiadomości i wezwanie. Co w tej sytuacji mogę zrobić? Gdzie mam się udać? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.