Reklamacja wadliwego towaru.
Pytanie z dnia 23 kwietnia 2020
Dzień dobry
Zakupiłam mikser, po ok. roku popsuł się, złożyłam reklamacje z rękojmi, reklamacja została uznana, poprosiłam o naprawę miksera. Po kilku dniach przyszła odpowiedź, że z rożnych względów (nie wyjaśniono mi jakich) naprawa nie może być wykonana, więc proponują mi wymianę towaru, zgodziłam się na wymianę towaru na taki sam mikser lub inny ale z takimi samymi funkcjami bo właśnie taki mi jest potrzebny jaki poprzednio kupiłam, sprzedawca powiedział, że takich aktualnie nie mają i nie wie czy będą jeszcze mieć, więc mogę dostać ewentualnie podobny na wymianę tylko jeśli dopłacę przeszło 100% j
(mój reklamowany mikser kosztował 113 zł, a proponowany 250 zł) bo od takiej ceny zaczynają się miksery jakie aktualnie mają. Jeśli mi to nie odpowiada mogą mi zwrócić pieniądze za poprzedni mikser(113 zł) reasumując reklamacja została uznana - sprzęt nie został naprawiony, wymienić mi na taki sam nie mogą bo nie mają lub podobny też nie mogą bo w cenie poprzedniego nie mają, mogą tylko zwrócić pieniądze za które nie kupię podobnej klasy miksera. Napisałam do producenta o możliwość zakupu u nich miksera ale w niższej cenie mniej więcej takiej ile kosztował mój poprzedni ale zostałam zignorowana bo nikt nic mi nie odpisał. Mam pytanie czy mogłabym jednak żądać naprawy ponownie, lub wymiany na podobny? Bo szczerze powiedziawszy czuje się totalnie oszukana, mikser na gwarancji się popsuł, nie został naprawiony a propozycja otrzymania innego za podwójna dopłatą wydaje mi się dość kontrowersyjna, drugie moje pytanie to czy jeśli zdecyduje się wziąć pieniądze za popsuty mikser czyli odstąpić od umowy to czy mogę zabrać jednocześnie popsuty mikser?
Dziękuje za odpowiedź
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.