Reklamacja wadliwego towaru.

Pytanie z dnia 22 kwietnia 2022

Dzień dobry. 6 miesięcy temu złożyłam reklamacje w sklepie. Chodziło o wadliwe fronty do szafek kuchennych. Dostałam odpowiedź co konkretnie muszę zawrzeć w korespondencji. Wszystko uzupelnilam i przesłałam. Jakiś czas później ponowilam swoje zapytanie. Niestety do dziś nie otrzymałam żadnej informacji zwrotnej. Rozmawiałam na czacie na stronie sklepu z konsultantem, który tylko przesłał moje uwagi dalej. Nadal nic. Co mogę w takiej sytuacji zrobić?

Dzień dobry, bez zapoznania się z korespondencją ze sprzedawcą, nie sposób udzielić rzetelnej porady. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 kwietnia 2022 13:13 Zmodyfikowano dnia: 22 kwietnia 2022 13:13 Obejrzało: 233 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, konieczna byłaby analiza dotychczasowej korespondencji ze sklepem. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 2 z dnia 22 kwietnia 2022 13:51 Zmodyfikowano dnia: 22 kwietnia 2022 13:51 Obejrzało: 230 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.