Reklamacja wadliwego towaru.
Pytanie z dnia 22 kwietnia 2022
Dzień dobry. 6 miesięcy temu złożyłam reklamacje w sklepie. Chodziło o wadliwe fronty do szafek kuchennych. Dostałam odpowiedź co konkretnie muszę zawrzeć w korespondencji. Wszystko uzupelnilam i przesłałam. Jakiś czas później ponowilam swoje zapytanie. Niestety do dziś nie otrzymałam żadnej informacji zwrotnej. Rozmawiałam na czacie na stronie sklepu z konsultantem, który tylko przesłał moje uwagi dalej. Nadal nic. Co mogę w takiej sytuacji zrobić?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, bez zapoznania się z korespondencją ze sprzedawcą, nie sposób udzielić rzetelnej porady. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Dzień dobry, konieczna byłaby analiza dotychczasowej korespondencji ze sklepem. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.