Reklamacja wadliwego towaru.

Pytanie z dnia 22 kwietnia 2022

Dzień dobry. 6 miesięcy temu złożyłam reklamacje w sklepie. Chodziło o wadliwe fronty do szafek kuchennych. Dostałam odpowiedź co konkretnie muszę zawrzeć w korespondencji. Wszystko uzupelnilam i przesłałam. Jakiś czas później ponowilam swoje zapytanie. Niestety do dziś nie otrzymałam żadnej informacji zwrotnej. Rozmawiałam na czacie na stronie sklepu z konsultantem, który tylko przesłał moje uwagi dalej. Nadal nic. Co mogę w takiej sytuacji zrobić?

Dzień dobry, bez zapoznania się z korespondencją ze sprzedawcą, nie sposób udzielić rzetelnej porady. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 kwietnia 2022 13:13 Zmodyfikowano dnia: 22 kwietnia 2022 13:13 Obejrzało: 269 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Dzień dobry, konieczna byłaby analiza dotychczasowej korespondencji ze sklepem. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 2 z dnia 22 kwietnia 2022 13:51 Zmodyfikowano dnia: 22 kwietnia 2022 13:51 Obejrzało: 266 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem