reklamacja wadliwej usługi,pokrycie kosztów naprawy przez pracownika serwisu

Pytanie z dnia 14 lutego 2019

Byłem zatrudniony na umowe o prace jako serwisant. Klient zareklamował wadliwie wykonaną usługę. Uszkodziłem część w jego urządzeniu tak że nie działa jedna funkcja i nie ma możliwości naprawy bez wymiany całego urządzenia. Nie jestem w stanie tego naprawić ani nie dysponuje środkami aby pokryć zakup nowego. Klient i pracodawca chcą postawić zarzuty do prokuratury, paragraf uszkodzenie mienia. Co mogę zrobić w tej sytuacji?

Dzień dobry a dlaczego mieliby złożyć zawiadomienie do prokuratury ? Celowo Pan uszkodził ten sprzęt ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 lutego 2019 10:18 Zmodyfikowano dnia: 14 lutego 2019 10:18 Obejrzało: 240 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.