reklamacja wadliwej usługi,pokrycie kosztów naprawy przez pracownika serwisu
Pytanie z dnia 14 lutego 2019
Byłem zatrudniony na umowe o prace jako serwisant. Klient zareklamował wadliwie wykonaną usługę. Uszkodziłem część w jego urządzeniu tak że nie działa jedna funkcja i nie ma możliwości naprawy bez wymiany całego urządzenia. Nie jestem w stanie tego naprawić ani nie dysponuje środkami aby pokryć zakup nowego. Klient i pracodawca chcą postawić zarzuty do prokuratury, paragraf uszkodzenie mienia. Co mogę zrobić w tej sytuacji?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry a dlaczego mieliby złożyć zawiadomienie do prokuratury ? Celowo Pan uszkodził ten sprzęt ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.