reklamacja wadliwej usługi,pokrycie kosztów naprawy przez pracownika serwisu

Pytanie z dnia 14 lutego 2019

Byłem zatrudniony na umowe o prace jako serwisant. Klient zareklamował wadliwie wykonaną usługę. Uszkodziłem część w jego urządzeniu tak że nie działa jedna funkcja i nie ma możliwości naprawy bez wymiany całego urządzenia. Nie jestem w stanie tego naprawić ani nie dysponuje środkami aby pokryć zakup nowego. Klient i pracodawca chcą postawić zarzuty do prokuratury, paragraf uszkodzenie mienia. Co mogę zrobić w tej sytuacji?

Dzień dobry a dlaczego mieliby złożyć zawiadomienie do prokuratury ? Celowo Pan uszkodził ten sprzęt ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 lutego 2019 10:18 Zmodyfikowano dnia: 14 lutego 2019 10:18 Obejrzało: 262 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem