Reklamacja wykonanej usługi montażu parapetów.
Pytanie z dnia 26 stycznia
Co zrobić kiedy po kilku dniach od montażu parapetu pojawiły się na nim plamy, odbarwienia, w niektórych miejscach parapet zrobił się matowy i brzydki. Po ponad dwóch miesiącach od zgłoszenia reklamacji dostałam odpowiedź od producenta, że reklamacja nie została uwzględniona ponieważ są to uszkodzenia mechaniczne powstałe na skutek złego użytkowania albo na skutek użycia jakiś środków chemicznych. Czyli zrzucili winę na mnie. Jednak zasady czyszczenia i konserwacji kamienia naturalnego dostałam dopiero razem z odpowiedzią na reklamacje, wcześniej ich nie miałam. Czy nie powinnam takich zasad użytkowania parapetu otrzymać od razu po montażu skoro parapet jest tak delikatny i wymaga specjalnego traktowania? Poza tym ja go chemią żadną nie traktowałam, myłam go tylko wodą. Zresztą nie wiedziałam że nie mogę użyć żadnych środków chemicznych, więc nawet jak bym użyła to jak może to być moja wina skoro nie miałam instrukcji co mogę a czego nie mogę?
Sprzedawca zapewnia że nikt im nie składa reklamacji na parapety więc muszą być dobrej jakości. Nie wiem czy mówi prawdę, ale nie wierzę że nikt na kamiennym parapecie niczego mokrego nigdy nie położy ani nie postawi. Ja poprzedni parapet miałam podobny i tak samo go użytkowałam i nic takiego się z nim nie działo. Czy mi w takiej sytuacji przysługują jakieś prawa czy muszę się pogodzić, że dostałam złej jakości parapet i taki musi już pozostać a plamy dalej się będą powiększać?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.