Reklamacja wykonanej usługi montażu siatki.

Pytanie z dnia 17 lipca 2021

Witam.
10 lipca firma B2 montowała na balkonie wzmacnianą siatkę dla kotki. Dodam, że firma miała pozytywne opinie. Mamy 17 lipca, a siatka pękła w jednym miejscu. W dniu montażu monterowi zabrakło linki i jedną szczelinę dosztukował z mojej starej siatki (mimo, iż miał swój materiał). Napisałam maila do firmy, aby poprawili to, oraz, żeby dodatkowo zabezpieczyli szczelinę przy podłożu, bo monter stwierdził, że nie da się tego zrobić, bo on nie da rady. Zdziwiło mnie to ponieważ we wcześniejszych mailach po wysłaniu zdjęć nikt nie powiedział, że nie zabezpieczają tych miejsc, inaczej bym się nie zgodziła na tą firmę. W mailu Pan odpisał, że poprosi montera o wyjaśnienia i od środy 14 lipca jest cisza. Już na początku wiedząc, że monter pracuje na wysokości bez zabezpieczenia (mieszkam na 5 piętrze) powinnam podziękować tej firmie.
Minęło 7 dni, a w jednym miejscu siatka pękła przy spoiwie, siatka jest wzmacniana i nie powinno być takiej sytuacji, ponieważ na taką siatkę mogą się wspinać koty (moja kotka nie wchodziła jeszcze na siatkę do tej pory). Nie chcę myśleć, co byłoby, gdyby się tam wpinała. W tej sytuacji nie chcę wymiany siatki, czy naprawy, tylko zwrot wpłaconej kwoty. Zwyczajnie straciłam zaufanie do tej firmy i nie mogę narażać życia mojej kotki. Czy mogę domagać się od firmy zdemontowania siatki i oddanie pieniędzy?
Czy muszę się podeprzeć jakimś paragrafem przy tym? Czy wystarczy napisać zwykłą reklamację czy z tytułu rękojmi? Nie znam się zbytnio na tym, pierwszy raz jestem w takiej sytuacji, bardzo proszę o poradę, co mogę zrobić w tej sprawie, aby odzyskać pieniądze.

Pozdrawiam serdecznie.
Joanna

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.