Reklamacja wykonanej usługi,roszczenie.
Pytanie z dnia 12 września 2019
Wykonywałem usługę montażu klimatyzacji w kwietniu. Kilka dni temu zadzwonił klient z roszczeniem, że niby na oknach są opiłki od metalu. Klient był prawie cały czas obecny przy montażu i nikt z nas tego nie zauważył. Wiem, że klient się jeszcze nie wprowadził i mozliwe ze były jeszcze inne prace tam wykonywane. Domaga się odszkodowania z polisy Oc działalności. Czy po takim czasie może się zgłosić z takim roszczeniem? Jak się do tego ustosunkować, nie mam pewnosci, że to nasza wina.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.