reklamacja z tytułu rękojmi
Pytanie z dnia 07 lutego 2019
Dzień dobry, reklamowałam złoty naszyjnik u jubilera z tytułu rękojmi z żądaniem wyczyszczenia naszyjnika ponieważ 2 z trzech zawieszek zachodzą czarnym nalotem , po 15 dniach napisali ze reklamacja została odrzucona - produkt pełnowartościowy - mimo to wyczyszcza naszyjnik, aktualnie czekam juz 2 tygodnie po informacji jak rozpatrzyli reklamację na jego zwrot. Jak mam odzyskać naszyjnik? czy reklamacja nie powinna zostać uznana w związku z niewywiązaniem sie z odpowiedzią w terminie 14 dni ? jak mam uzyskać opinie sklepu dlaczego 2 zawieszki zachodzą a trzecia nie? Co zrobić gdy pójdę po zwrot i nie będą chcieli uznac w sklepie, że reklamacja powinna zostać pozytywnie rozpatrzona? martwię sie ze problem z czarnym nalotem będzie nadal wystepował
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.