Reklamacja z tytułu rękojmi

Pytanie z dnia 14 sierpnia 2019

Dzień dobry, ponad półtora roku temu sprzedałem i zamontowałem kocioł gazowy. Ostatnio wpłynęła do mnie reklamacja z tytułu rękojmi z powodu spalenia się pieca. Wezwany przeze mnie autoryzowany serwisant stwierdził brak możliwości stwierdzenia przyczyny awarii z powodu przedwczesnego demontażu pieca przez użytkownika. Czy w tym wypadku kupujący ma możliwość żądać ode mnie zwrotu kosztów z tytułu rękojmi powołując się na wadę fabryczną pieca lub niewłaściwy montaż?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.