Reklamacja z tytułu rękojmi
Pytanie z dnia 14 sierpnia 2019
Dzień dobry, ponad półtora roku temu sprzedałem i zamontowałem kocioł gazowy. Ostatnio wpłynęła do mnie reklamacja z tytułu rękojmi z powodu spalenia się pieca. Wezwany przeze mnie autoryzowany serwisant stwierdził brak możliwości stwierdzenia przyczyny awarii z powodu przedwczesnego demontażu pieca przez użytkownika. Czy w tym wypadku kupujący ma możliwość żądać ode mnie zwrotu kosztów z tytułu rękojmi powołując się na wadę fabryczną pieca lub niewłaściwy montaż?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.