Reklamacja z tytułu rękojmi
Pytanie z dnia 02 października 2019
Witam. Reklamowałam telefon z tytułu rękojmi.
Złożyłam odpowiednie pismo zaznaczając, że chciałabym wymienić towar na nowy. Sprzedawca nie ustosunkował się w ciągu 14 dni roboczych - czyli reklamacja została przyjęta. Z racji tego, że sprzedawca najpierw chciał mi dać telefon wolny od wad, który nie jest fabrycznie nowy (używany) oraz zwlekał z terminem dania tego telefonu- złożyłam oświadczenie od ustąpieniu od umowy i zwrot pieniędzy. Sprzedawca twierdzi, że oświadczenie nie jest zasadne, ponieważ w pierwszej wersji zaznaczyłam, że chcę wymiany telefonu na nowy. Czy moje roszczenia i oświadczenie od ustąpienia od umowy z racji niedochowania terminu 14 dni i ale wcześniejszym roszczeniu o wymianę telefonu na nowy jest zasadne? Czy Sprzedawca może odmówić, ze względu na to, że w pierwszej wersji żądałam wymiany telefonu na wolny od wad?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.