reklamacja zakupionego naroznika,

Pytanie z dnia 08 lutego 2019

Mówiąc temu kupiłam internetowo narożnik. Tej samej nocy się zapadł. Zglosilam reklamacje. Minął miesiąc jak właściciel kieruje nas do swojego kuriera. Nie mamy ani zwrotu pieniędzy ani nowej części. Pan twierdzi że uszkodzilismy specjalnie by odzyskać pieniądze. Co jest absurdalne.grozi nam sądami adwokatem. Dzwoni i krzyczy na nas blokuje na Internecie. Co Mozemy zrobić, przy odbiorze podpisałam załącznik że odebrałam towar bez możliwości zwrotu gotówki. Jednak było to w nocy i po ciemku. Nie da się dogadać z właścicielem zbywa mnie całkowicie unika kontaktu nie odpisuje często.

Dzień dobry, w takiej sytuacji należy oficjalnie skorzystać z roszczeń z tytułu rękojmi. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 lutego 2019 10:12 Zmodyfikowano dnia: 8 lutego 2019 10:12 Obejrzało: 174 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.