reklamacja zakupionego naroznika,
Pytanie z dnia 08 lutego 2019
Mówiąc temu kupiłam internetowo narożnik. Tej samej nocy się zapadł. Zglosilam reklamacje. Minął miesiąc jak właściciel kieruje nas do swojego kuriera. Nie mamy ani zwrotu pieniędzy ani nowej części. Pan twierdzi że uszkodzilismy specjalnie by odzyskać pieniądze. Co jest absurdalne.grozi nam sądami adwokatem. Dzwoni i krzyczy na nas blokuje na Internecie. Co Mozemy zrobić, przy odbiorze podpisałam załącznik że odebrałam towar bez możliwości zwrotu gotówki. Jednak było to w nocy i po ciemku. Nie da się dogadać z właścicielem zbywa mnie całkowicie unika kontaktu nie odpisuje często.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, w takiej sytuacji należy oficjalnie skorzystać z roszczeń z tytułu rękojmi. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.