Reklamacja zakupionego sprzętu, Zwrot pieniędzy lub wymiana na nowy.

Pytanie z dnia 25 listopada 2020

Czy moge domagac sie zwrotu pieniedzy lub wymiany sprzetu na nowy? Kupilam przez allegro (sklep ole ole) laptopa, 20.10.2020 go dostalismy,a juz 9.11.2020 laptop sie zepsul i zglosilam do producenta (serwisu) i do sklepu. W serwisie jest od 12.11teraz czekaja na czesci,ponoc maja byc w polowie grudnia. Mialy byc juz w tygodniu jak doszedl do nich laptop. Jak dzwonie to caly czas mowia ze czekaja.Sklep umywa rece skoro zglosilam do producenta. Sprzet mial byc dla syna na zdalne lekcje, nie mamy na czym pracowac. Napisalam kolejnego mejla do sklepu i czekam na odp. Nie tego oczekiwalam kupujac sprzet dla dziecka,ktore teraz ma zaleglosci w szkole. Czy da sie odzyskac pieniadze, albo wymienic sprzet na nowy, czy sa do tego podstawy?
Dziekuje

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.