Reklamacja zakupionego towaru
Pytanie z dnia 25 września 2019
Witam serdecznie
Klient mojego sklepu pragnął zakupic parawan nawannowy 3-skrzydłowy. Klient złożył zamówienie - moja pracownica pomyliła się i zamówiła 2-skrzydłowy. Klient odebrał towar, zapłacił, widział dane na fakturze gdzie było napisane "parawan 2-skrzydła", prosiłem o sprawdzenie towaru. Klient po 2,5 miesiącach od zakupu zgłasza że nie ten parawan sobie życzył i chce 3-skrzydłowy w cenie 2-skrzydłowego (dwukrotnie droższy). Zanim mogłem zaproponować kompromis doszło do straszenia sądem. Co możemy zrobić?
Ślicznie dziękuję
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.