Reklamacja zakupionego towaru.
Pytanie z dnia 08 lutego 2020
Kupiłem w Media Expert drona. Po kilku miesiącach dron uległ uszkodzeniu. Oddałem go do reklamacji z tytułu gwarancji producenta. Po 2 miesiącach dron powrócił z tym samym uszkodzeniem. W sklepie uzyskałem informację, że dron trafił do nieautoryzowanego serwisu i dlatego nie jest naprawiony. Zamknąłem wcześniejszą reklamację i zgłosiłem reklamację z tytułu rękojmi. Po miesiącu dron wrócił z inną, poważniejszą usterką. Oddałem drona ponownie do reklamacji z tytułu rękojmi. Było to 15-01-2020. Niestety market dalej proponuje mi naprawę urządzenia. W piśmie powołuje się na artykuł 560 kodeksu cywilnego. Przecież przy drugiej reklamacji nie mogą odmówić odstąpienia od umowy. Sprawa toczy się już od 14 października 2019r. Dron był zakupiony na fakturę.
Pozdrawiam.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.