Reklamacja zakupionego towaru.
Pytanie z dnia 09 lutego 2022
Kupiłem akwarium w sklepie internetowym jednak odbiorem osobistym. Odbiór był wieczorem i ze względu na gabaryty zbiornik został przełożony z auta do auta. Sklep ma dobre opinie więc towar nie został sprawdzony gdyż był zabezpieczony folią, poza tym bylo ciemno, co uniemożliwiało dokładne oględziny. Niestety w domu okazało się że zbiornik ma rysy i odpryski. Sprzedawca twierdzi że było bez uszkodzeń i zapewne będzie chciał uniknąć odpowiedzialności. Ja ze swojej strony jestem pewien ze nic nie uszkodziłem gdyż zachowałem szczególną ostrożność ze względu na koszty włożone w przedsięwzięcie. Sprzedająca firma nie jest producentem, tylko posrednikiem, dlatego przeladunek był, miedzy samochodami. Czy jest możliwość jakiejś reklamacji? Dziękuję za odpowiedź.
Tomasz R. Weigt Adwokat (Od 1997)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. W tej sytuacji może Pan skorzystać z szeregu uprawnień, które przysługują Panu z tytułu rękojmi. Są to żądanie naprawy, wymiany, obniżenia ceny, a także odstąpienie od umowy. To jaką konkretnie ścieżkę postępowania wybrać zależy już od szczegółowych okoliczności sprawy (zapisy umowy, rodzaj uszkodzeń, korespondencja ze sprzedawcą itp.). Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.