Reklamacja zakupionych mebli
Pytanie z dnia 07 października 2019
Witam. Dnia 4.10.2019 zakupilam meble do salonu ze sklepu stacjonarnego. Po tygodniu przywieziono mi je do domu. Po rozpakowaniu meble nie nadawaly sie do uzytkowania. Fronty szuflad odpadly , zadrapania na plycie , odpryski itd. Moje pytanie czy mam prawo je zwrocic i żądać zwrot gotowki?
Marcin Lasota Radca prawny (Od 2016)
Siwek, Szmit & Lasota Kancelaria Radców Prawnych
IX Wieków Kielc 16 lok. 2, 25-516 Kielce
Dzień dobry. Tak, jest takie prawo. Tzw. rękojmia za wady.
Podziękowałeś prawnikowi
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, kiedy dostarczono Panu te meble ? Tydzień od 4.10 mija dopiero za kilka dni, więc ciężko się tutaj połapać. Czy rozpakował Pan meble od razu ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Janusz Sawicki Adwokat (Od 1985)
Sawicki&Sawicki Adwokaci i Radcy Prawni SP
Jana Kasprowicza 20/3, 31-523 Kraków
Sz.Pani Kwestie odpowiedzialności sprzedawcy za wady rzeczy regulują przepisy kodeksu cywilnego ( art 560 kc i następne ) Może Pani złożyć sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu od umowy ( podając oczywiście przyczyny odstąpienia w postaci wad - proszę je wszystkie wymienić ) i zażądać zwrotu ceny sprzedaży ewentualnie zażądać wymiany mebli na wolne od wad ( list polecony za zwrotnym poświadczeniem odbioru ) Można to uczynić osobiście lub za pośrednictwem Kancelarii Adwokackiej lub Radcowskiej. z poważaniem : adw Janusz Sawicki
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.