Reklamacja zakupionych mebli

Pytanie z dnia 07 października 2019

Witam. Dnia 4.10.2019 zakupilam meble do salonu ze sklepu stacjonarnego. Po tygodniu przywieziono mi je do domu. Po rozpakowaniu meble nie nadawaly sie do uzytkowania. Fronty szuflad odpadly , zadrapania na plycie , odpryski itd. Moje pytanie czy mam prawo je zwrocic i żądać zwrot gotowki?

Dzień dobry. Tak, jest takie prawo. Tzw. rękojmia za wady.

Odpowiedź nr 1 z dnia 7 października 2019 15:47 Zmodyfikowano dnia: 7 października 2019 15:47 Obejrzało: 340 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, kiedy dostarczono Panu te meble ? Tydzień od 4.10 mija dopiero za kilka dni, więc ciężko się tutaj połapać. Czy rozpakował Pan meble od razu ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 7 października 2019 15:52 Zmodyfikowano dnia: 7 października 2019 15:52 Obejrzało: 340 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Sz.Pani Kwestie odpowiedzialności sprzedawcy za wady rzeczy regulują przepisy kodeksu cywilnego ( art 560 kc i następne ) Może Pani złożyć sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu od umowy ( podając oczywiście przyczyny odstąpienia w postaci wad - proszę je wszystkie wymienić ) i zażądać zwrotu ceny sprzedaży ewentualnie zażądać wymiany mebli na wolne od wad ( list polecony za zwrotnym poświadczeniem odbioru ) Można to uczynić osobiście lub za pośrednictwem Kancelarii Adwokackiej lub Radcowskiej. z poważaniem : adw Janusz Sawicki

Odpowiedź nr 3 z dnia 7 października 2019 16:08 Zmodyfikowano dnia: 7 października 2019 16:08 Obejrzało: 338 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.