Reklamacja . Zwrot.

Pytanie z dnia 27 stycznia 2022

Witam, proszę o informację czy powinniśmy odebrać zwrot automatu w poniższej sytuacji: Klientowi po opłaceniu faktury proformy została wystawiona faktura oraz został wysłany automat do kawy. Ze względów, że jest to dość duża przesyłka automat przed zapakowaniem i po zapakowaniu został udokumentowany zdjęciami. Odbiorca przed wysyłką został telefonicznie poproszony o sprawdzenie przesyłki przy kurierze oraz zrobienie zdjęć. W dniu dostawy również został wysłany taki sms przypominający. Odbiorca odebrał przesyłkę bez zastrzeżeń, a po rozpakowaniu okazało się, że automat jest uszkodzony. Odbiorca chce odstąpić od umowy i odesłać uszkodzony towar. Czy my musimy go przyjąć i uznać reklamacje?

Dzień dobry, sprawa wymaga przeanalizowania, w tym zapoznania się z dokumentami.

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 lutego 2022 14:40 Zmodyfikowano dnia: 8 lutego 2022 14:40 Obejrzało: 282 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.