Reklamacja . Zwrot.
Pytanie z dnia 27 stycznia 2022
Witam, proszę o informację czy powinniśmy odebrać zwrot automatu w poniższej sytuacji: Klientowi po opłaceniu faktury proformy została wystawiona faktura oraz został wysłany automat do kawy. Ze względów, że jest to dość duża przesyłka automat przed zapakowaniem i po zapakowaniu został udokumentowany zdjęciami. Odbiorca przed wysyłką został telefonicznie poproszony o sprawdzenie przesyłki przy kurierze oraz zrobienie zdjęć. W dniu dostawy również został wysłany taki sms przypominający. Odbiorca odebrał przesyłkę bez zastrzeżeń, a po rozpakowaniu okazało się, że automat jest uszkodzony. Odbiorca chce odstąpić od umowy i odesłać uszkodzony towar. Czy my musimy go przyjąć i uznać reklamacje?
Mateusz Uldynowicz Adwokat (Od 2016)
Kancelaria Adwokacka Mateusz Uldynowicz
Niemcewicza 26/407, 71-520 Szczecin
Dzień dobry, sprawa wymaga przeanalizowania, w tym zapoznania się z dokumentami.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.