Reklamacja. Zwrot pieniędzy.

Pytanie z dnia 10 lutego 2020

Witam, Reklamowałam oprawki od okularów. W ustawowym terminie otrzymałam informację, że oprawki zostaną wymienione na nowe. Gdy pojechałam do sklepu po odbiór nowych okularów okazało się, że pomylono oprawki i przysłano w innym kolorze. Nie odebrałam okularów i muszę czekać kolejny tydzień, aż dotrze właściwa oprawka. Czy to zgodnie z prawem? Czy mogę wnioskować o zwrot pieniędzy? Od początku o to prosiłam, gdyż nie mogłam funkcjonować bez okularów i musiałam zrobić nowe więc te będą mi tak naprawdę zbędne.
Z góry dziękuję za odpowiedź

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.