Reklamacja,gwarancja.
Pytanie z dnia 29 stycznia 2020
Dzień dobry, zakupiłam telewizor na firmę w sklepie media expert. Telewizor okazał się uszkodzony, został odesłany raz na gwarancje- nie stwierdzili wady drugi raz został zgłoszony - serwis zewnętrzny od nich nie poradził sobie z naprawą i wysłali go do oficjalnego serwisu sprawa trwa ponad 1,5 miesiąca nie ma jednoznacznej odpowiedzi ciagle każą czekać - a to brak części, a to opóźnienia w serwisie. Co już znaczenie przekracza czas 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. W jaki sposób o O ile mogę się domagać się o zwrot gotówki?
Marek Jaroch Adwokat (Od 2019)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Marek Jaroch
Krakowska 5/602, 15-875 Białystok
Szanowna Pani, przede wszystkim należy odróżnić terminy ustosunkowania się do żądania związanego z rękojmią i gwarancją (drug termin może wynikać dokumentu gwarancyjnego i być dłuższy niż 14 dni). Ponadto wspominany 14 dniowy termin na rozpatrzenie reklamacji dotyczy powiadomienia konsumenta o tym, jak jego żądanie zostanie rozpatrzone, ale nie może być to utożsamiane z naprawieniem rzeczy, czy wymianą na nową. Konieczne jest w pierwszej kolejności ponaglenie gwaranta do wykonania swoich obowiązków. Z wyrazami szacunku, adw. Marek Jaroch
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.