reklamacja,gwarancja,zastępstwo procesowe
Pytanie z dnia 10 lutego 2019
Witam, zakupiłem laptopy od osoby prywatnej, uprawenienia rękojmi zostały przeniesione na mnie, laptopy w okresie gwarancyjnym zostały odesłane do serwisu sklepu- odesłane przez sklep na podstawie braku stwierdzenia wady, po ekspertyzie biegłego i odesłaniu laptopów do serwisu, ten nie zrealizował gwarancji i przez prawie rok przetrzymuje laptopy wraz z dokumentacją mimo upomnień o zwrocie tego wszystkiego. Co powienienym w dalszej kolejności robić? Chciałbym wyznaczyć zastępstwo procesowe więc szukałbym też prawnika który by się tym zajął, ale chciałbym wpierw mieć wpierw zapewnione to że rozprawa sądowa się odbędzie, żeby koszty które poniosę zostały zwrócone. Dziękuję za wszelkie porady, pozdrawiam Jan.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.