reklamacja,odmowna reklamacja

Pytanie z dnia 08 lipca 2019

Dzień dobry;
Kupiłem dla syna łańcuszek z krzyżykiem na komunię. Syn po miesiącu użytkowania rozerwał łańcuszek z krzyżykiem w rzece. Rozerwanie nastąpiło w chwili skoku do wody. Łańcuszek został na ramieniu syna gdy się wynurzył niestety krzyżyka nie było. Zareklamowałem towar ze źle był wykonany i wyniku jego zgubiony został krzyżyk. Firma wysłała odmowę pisząc ze w łańcuszku brakuje oczka mocującego i nie mogą stwierdzić z jakiej przyczyny nastąpiło to rozerwanie. Dlatego odmówili naprawy gwarancyjnej łańcuszka oraz nie zgodzili się na nowy krzyżyk. Proszę o poradę co mam teraz zrobić?

Dzień dobry, w mojej ocenie reklamacja jest bezzasadna. Sama zresztą Pani wskazała, że to syn rozerwał łańcuszek. Dziecko nie powinno pływać łańcuszkiem na szyi. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 lipca 2019 12:21 Zmodyfikowano dnia: 9 lipca 2019 12:21 Obejrzało: 239 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.