reklamacja,odmowna reklamacja
Pytanie z dnia 08 lipca 2019
Dzień dobry;
Kupiłem dla syna łańcuszek z krzyżykiem na komunię. Syn po miesiącu użytkowania rozerwał łańcuszek z krzyżykiem w rzece. Rozerwanie nastąpiło w chwili skoku do wody. Łańcuszek został na ramieniu syna gdy się wynurzył niestety krzyżyka nie było. Zareklamowałem towar ze źle był wykonany i wyniku jego zgubiony został krzyżyk. Firma wysłała odmowę pisząc ze w łańcuszku brakuje oczka mocującego i nie mogą stwierdzić z jakiej przyczyny nastąpiło to rozerwanie. Dlatego odmówili naprawy gwarancyjnej łańcuszka oraz nie zgodzili się na nowy krzyżyk. Proszę o poradę co mam teraz zrobić?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, w mojej ocenie reklamacja jest bezzasadna. Sama zresztą Pani wskazała, że to syn rozerwał łańcuszek. Dziecko nie powinno pływać łańcuszkiem na szyi. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.