reklamacja,prawa konsumenta,rekompensata
Pytanie z dnia 25 kwietnia 2019
Witam
Prowadzę niewielką firmę zajmującą się wykonawstwem akwariów na wymiar. Pod zamówienie klienta. W trakcie realizacji zamówienia dla jednej z firm zostało użyte szkło laminowane, są to dwie tafle szkła sklejone laminatem. Tafle te zostały przeze mnie zamówione w innej firmie (moim podwykonawcy niestety ten podwykonawca zlecił sam proces laminowania jeszcze inne firmie). W trakcie montażu u odbiorcy zauważył on wady w tych szybach nie mniej jednak pozwolił na kontynuowanie prac. Co zostało przeze mnie uznane jako akceptacja tych wad. Niestety po upływie kilku dni może dwa tygodnie odbiorca stwierdził że wady w jego mniemaniu się zwiększyły. Niestety w przeciągu tych kilku dni od kiedy odbiorca zauważył wady a momentem kiedy uznał że się powiększyły zabudował akwarium płytami kartonowo gipsowymi i wpuścił ryby. Aktualnie żąda naprawy lub rekompensaty. Proszę o informacje jakie przysługują mu prawa i do jakiej kwoty może żądać rekompensaty.
Pozdrawiam
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.