reklamacja,rozpatrzenie reklamacji
Pytanie z dnia 27 lutego 2019
Witam,
17.08.2018 - wymieniałem sprzędło w PHU.
początek grudnia 2018 - reklamowałem w tej firmie założone sprzęgło z uwagi na dziwny dźwięk które ono wydawało.
Po wjechaniu autem na warsztat, stwierdzono, że nie widać w nim nic niepokojącego, że mogą to reklamować jednak chwilę to może potrwać.
Stwierdziłem, że chcę reklamować (również właściciel warsztatu przyznał że to nie jest normalny dźwięk), a że auto mi potrzebne to zakupiłem u nich drugie sprzęgło, na które nie dostałem żadnego potwierdzenia zakupu.
Kontaktowałem się około 27.12.28 w sprawie sprzęgła to powiedział mi właściciel, że reklamacji nie uznano, ale że napisał odwołanie od tej decyzji. Od tamtego momentu kilkukrotnie dzwoniłem do właściciela w tej sprawie i uzyskiwałem odpowiedź, że sam jeszcze żadnej decyzji nie otrzymał. Podobno sprzęgło zostało odesłane do producenta (rowmowa z połowy lutego 2019)
Mija już 3. miesiąc od złożenia reklamacji i dalej nic nie wiadomo.
Na fakturze z siepnia od niego mam wypisaną usługę. Czy skoro kupowałem w tym warsztacie to sprzęgło, to nie obowiązuje ich 3tygodnie na rozpatrzenie reklamacji?
Co mogę zrobić w tej sprawie aby odzyskać swoje pieniądze?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.