reklamacja,zwrot
Pytanie z dnia 13 lipca 2019
Mamy problem z uwzględnieniem reklamacji na bloczki ogrodzeniowe. Po dwóch dniach po zamontowaniu przez firmę budowlaną i zalaniu betonem, bloczki zaczęły pękać. Producent nie chce uwzględnić reklamacji gdyż twierdzi, że nie działaliśmy zgodnie z instrukcją montażu zamieszczonej na jego stronie internetowej, ponadto twierdzi iż bloczki popękały po ingerencji mechanicznej tzn przez wycięcie kątówka otworów na przewody do instalacji bramy. Bloczki zamówiliśmy z ogłoszenia zamieszczonego na Olx. Instrukcja montażu, ani warunki gwarancji nie zostały nam przekazane mailowo oraz podczas dostawy. Sprzedający nie udzielił nam również informacji, że taka instrukcja jest i powinniśmy ją pobrać ze strony internetowej firmy. Czy możemy coś z tym zrobić? Czy obowiązkiem sprzedawcy ( który jest producentem) było udzielenie nam takich informacji?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.