Rękojmi. Wady ukryte sprzętu.
Pytanie z dnia 21 lutego 2020
Dzień dobry. 7 m-cy temu zakupiony został na naszą firmę używany wózek widłowy od firmy serwisująco-handlowej. Niestety wózek uległ kosztownej awarii. Przy sprzedaży oferent dał 1 m-c gwarancji/rękojmii rozruchowej. Czy mimo to możemy mieć jakiś regres w stos. do sprzedawcy w ramach rękojmi ze względu na wystąpienie istotnej wady ukrytej urządzenia, której nie można było wykryć w chwili sprzedaży/odbioru. Nadmieniam, że uszkodzeniu nie uległ element podlegający zwykłemu zużyciu (taka jest opinia obcego serwisanta).
Dzień dobry co do zasady przysługuje możliwość skorzystania z prawa rękojmi, o ile wada została zgłoszona w odpowiednim terminie. W razie pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu. radca prawny Aleksandra Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.