Rękojmi. Wady ukryte sprzętu.

Pytanie z dnia 21 lutego 2020

Dzień dobry. 7 m-cy temu zakupiony został na naszą firmę używany wózek widłowy od firmy serwisująco-handlowej. Niestety wózek uległ kosztownej awarii. Przy sprzedaży oferent dał 1 m-c gwarancji/rękojmii rozruchowej. Czy mimo to możemy mieć jakiś regres w stos. do sprzedawcy w ramach rękojmi ze względu na wystąpienie istotnej wady ukrytej urządzenia, której nie można było wykryć w chwili sprzedaży/odbioru. Nadmieniam, że uszkodzeniu nie uległ element podlegający zwykłemu zużyciu (taka jest opinia obcego serwisanta).

Dzień dobry co do zasady przysługuje możliwość skorzystania z prawa rękojmi, o ile wada została zgłoszona w odpowiednim terminie. W razie pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu. radca prawny Aleksandra Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 24 lutego 2020 11:52 Zmodyfikowano dnia: 24 lutego 2020 11:52 Obejrzało: 241 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.