Rękojmia na mieszkanie,

Pytanie z dnia 18 listopada 2021

Witam, mam pytanie odnośnie rękojmi, kupiłem mieszkanie i po czasie zauważyłam, że na liczniku od prądu nie ma plomby, nie widziałam tego podczas odbioru zdwaczo odbiorczego, czy w razie problemów mogę posadzić byłego właściciela że tej plomby nie było?

Dzień dobry. Tak, natomiast sprawę powinien Pan jak najszybciej zgłosić operatorowi i opisać okoliczności sprzedaży. Udowodnienie, że to poprzedni właściciel zerwał plombę może okazać się nie możliwe - ale działając w ten sposób może się Pan uchronić przed oskarżeniem o kradzież energii ze strony operatora. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-563-996

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 listopada 2021 13:42 Zmodyfikowano dnia: 18 listopada 2021 13:42 Obejrzało: 252 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, w mojej ocenie należy niezwłocznie skontaktować się z zakładem energetycznym, który dokona oplombowania urządzenia pomiarowego. Z poważaniem, Adw. Wojciech Guziński

Odpowiedź nr 2 z dnia 18 listopada 2021 14:24 Zmodyfikowano dnia: 18 listopada 2021 14:24 Obejrzało: 252 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.