Rękojmia na sprzęt elektroniczny. Gwarancja.
Pytanie z dnia 16 stycznia 2020
Witam. W styczniu 2019 r. zakupiłem w sklepie sprzęt elektroniczny, który od początku był niedziałający. Sprzęt został naprawiony w marcu 2019 r., w ramach gwarancji a nie rękojmi. 30.12.2019 ponownie oddałem sprzęt na naprawy, tym razem w ramach rękojmi, żądając odstąpienia od umowy. Sklep nie uznał mojego żądania, stwierdzając że jest to pierwsza reklamacja z tytułu rękojmi. Czy w takiej sytuacji moje żądanie jest całkowicie bezzasadne? Czy w tej sprawie może pomóc interwencja Rzecznika Praw Konsumenta?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.